Миколаївська громада
Сумська область, Сумський район

Річний звіт за 2024 рік

Дата: 16.06.2025 14:47
Кількість переглядів: 28

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

до звіту про виконання місцевого бюджету

Миколаївської селищної територіальної громади за 2024 рік 

 

І. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ВИКОНАННЯ БЮДЖЕТУ.

    

Виконання бюджетних показників  Миколаївської селищної територіальної громади здійснювалось на тлі запровадження у лютому 2022 року повномасштабного вторгнення Російської Федерації в Україну та введенням воєнного стану.

Загальний обсяг виконання бюджету становить 134529710 гривень при плані 133038637 грн.

З них власні доходи загального фонду бюджету за 2024 рік виконано в сумі  109293235 або 101,38% та доходи спеціального фонду виконано в сумі20829151 грн, або 160,67%.

Офіційні трансферти становлять 25236475 грн.

Основним джерелом наповнення місцевого бюджету є податок на доходи фізичних осіб, який станом на 31.12.2024 становить –60615386 грн та єдиний податок  – 19550801 грн.

          

ІІ. ПОКАЗНИКИ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ГРОМАДИ

 

Показниками економічного розвитку громади є підвищення рівня та якості життя жителів територіальної громади, і створення сприятливих умов для її розвитку.

Досягнення зазначеної мети здійснювалося шляхом реалізації наступних пріоритетних напрямів:

 

  • подальший розвиток соціально-економічної та культурної сфер громади;

  • підвищення якості життя та зростання рівня доходів населення, забезпечення соціального захисту малозабезпечених, соціально- незахищених громадян ;

  • забезпечення наповнення та виконання місцевого бюджету громади на 2024 рік;

  • забезпечення базових соціальних та адміністративних послуг верствам населення, з урахуванням потреб мешканців різного віку, статі, місця проживання;

  • стимулювання раціонального використання енергоресурсів, а також впровадження заходів з енергозбереження на комунальних підприємствах та установах, що фінансуються за рахунок коштів місцевого бюджету в умовах воєнного стану;

  • надання кваліфікованої медичної допомоги населенню громади;

  • популяризація здорового способу життя та залучення громадян до використання наявної спортивно-оздоровчої інфраструктури громади;

  • підтримка правопорядку в громаді;

  • розвиток освіти в громаді;

  • створення умов для культурного і духовного розвитку громади;

  • створення умов для задоволення інформаційних потреб громадян, підприємств, установ та організацій на основі використання електронних інформаційних ресурсів і сучасних комп’ютерних технологій.

 

Аналіз тенденцій соціально-економічного розвитку громади свідчить, що економіка громади розвивається під впливом складних і не завжди передбачуваних процесів, зумовлених наслідками соціально-економічних змін в країні. Невизначеність тривалості та наслідків бойових дій унеможливили провести ефективний процес соціально-економічного розвитку громади.

Економічна стабільність нашої громади забезпечується діяльністю суб'єктів господарської діяльності, представленими підприємствами комунального господарства, сільського господарства, торгівлі та сфери послуг, малого та середнього бізнесу.

 

ІІІ. ДОХОДИ

 

До бюджету Миколаївської селищної територіальної громади впродовж 2024 року надійшло 155358861 грн податків, зборів та інших платежів (101,12% до річного плану), у тому числі, до загального фонду − 134529710  грн (101,12% до плану), до спеціального фонду – 20829151 грн (160,67% до плану). У загальному обсязі надходжень трансферти із бюджетів різних рівнів становили 35466644 грн, їх питома вага у структурі надходжень – 22,8%.

Надходження до загального фонду бюджету за 2024 рік (без врахування транфертів) склали 119892217 грн, що становить 109,4% до річного плану +10293891 грн).

Податок та збір на доходи фізичних осіб

 

Основним бюджетоутворюючим податком у складі доходів є податок та збір на доходи з фізичних осіб, питома вага якого склала 55,5% до обсягу доходів загального фонду бюджету Миколаївської селищної територіальної громади (без врахування трансфертів). За звітний період до бюджету надійшло 60615386 грн цього податку, що становить 97,9% затверджених призначень. 

Значний ріст податку на доходи фізичних осіб, у порівнянні з минулим роком, зумовлений по-перше, зростанням відрахувань із заробітних плат військовослужбовців, по-друге, збільшенням нормативу зарахування ПДФО до місцевих бюджетів із 60% до 64% з початку 2022 року. Важливо, що за законом роботодавці продовжували сплачувати заробітну плату і відповідні податки за мобілізованих працівників. 

Найбільш вагомими платниками податку  є такі юридичні особи:

ТОВ «Білопілля Транс Агро»7115046 грн;

ТОВ «Слобожанщина Агро»13130468 грн;

ТОВ «Вікторія» - 8685256 грн;

ПП «Дружба 6» -7398956 грн;

Структура перерахування податку на доходи фізичних осіб в розрізі його окремих складових за 2024 рік:

  • податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати – 41609677 грн або 101,33%;

  • податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата – 18376496 грн або 90,54%;

  • за результатами річного декларування – 264228 грн або 102,57%.

 

Місцеві податки і збори

 

Місцевим податкам і зборам належить друге місце за обсягом надходжень загального фонду бюджету Миколаївської селищної територіальної громади, питома вага – 40,8%.

Надходження місцевих податків і зборів за звітний період склали           44582420 грн, або 104,94% до річних показників.

В структурі місцевих податків і зборів за питомою вагою за 2024 рік забезпечено надходження по:

  • єдиному податку – 17,9%;

  • орендній платі за землю та земельному податку – 20,4%;

  • податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, – 2,6%;

Протягом 2024 року, війна та її наслідки спричинили зниження ділової активності великого та малого бізнесу, падіння купівельної спроможності населення, проте спостерігається зростання надходжень єдиного податку. Цьому слугували зміни до податкового законодавства. Зокрема, суб’єктам господарювання зі значними доходами (великий бізнес) надали право переходити на спрощену систему оподаткування: сплата єдиного податку в розмірі 2% (знижено із 5% до 2%) замість сплати податку на прибуток (18%). Як наслідок, чимало суб’єктів господарювання обрали спрощену систему оподаткування та сплату єдиного податку замість податку на прибуток, що, в свою чергу, забезпечило приріст даного виду надходжень. Платники І та ІІ групи були звільнені від сплати єдиного податку, натомість близько 92% платників продовжували платити з різних причин, хтось із патріотичних міркувань, а хтось просто побоюючись необхідності потім доплатити за період несплати.

У підсумку, до загального фонду бюджету надійшло єдиного податку – 19550801 грн. Річні планові показники виконано на 109,14%. Частка надходжень в загальній структурі надходжень загального фонду бюджету становить – 17,9%. 

Найбільшу частку у структурі єдиного податку займає єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників. Надходження від фізичних осіб станом на 31.12.2024 року склали 7083123 грн. Найбільшими платниками цього податку є ФОПи, що відносяться до 3 групи. Надходження єдиного податку від юридичних осіб склали 3908 грн.

Надходження єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників (IV група платників) становлять 12463769 грн.

Проте, у 2024 році по окремих видах місцевих податків спостерігається зниження надходжень, зокрема податок на нерухоме майно сплачений фізичними особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості (виконання склало 101,88% до планових показників),

Надходження плати за землю за 2024 рік складають 20,4% обсягу загального фонду бюджету. Орендної плати за землю та земельного податку надійшло 22264349 грн, або 105,8% до планових показників 2024 року. 

В структурі платежів  плати за землю займає орендна плата з юридичних осіб. Надходження становлять 16726235 грн.

Земельний податок з юридичних осіб займає друге місце в структурі плати за землю, фактичні надходження за 12 місяців 2024 року склали 359958 грн.

Надходження податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, становлять 27647269 грн, або 115,4% до планових показників 2024 року. 

 

Акцизний податок

У звітному році  відбулося зменшення надходжень акцизного податку у порівнянні з показником минулого року, що переважно пов’язано з воєнним станом. Внаслідок податкових пільг, для стабілізації ситуації на ринку палива було запроваджено нульову ставку акцизу з пального, а частка цього податку раніше надходила до бюджету громади. Для нашої громади цей вид доходів є доволі вагомим. У 2024 році частка його надходжень у загальній структурі надходжень становить 0,4%.

Отже, за 2024 рік до бюджету Миколаївської селищної територіальної громади надходження акцизного податку з виробленого в Україні пального та акцизного податку з ввезеного на митну територію України пального склали  1191517 грн, 148,22% виконання.

За 12 місяців до загального фонду бюджету надійшло  акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (алкоголь і тютюнові вироби) 2313776 грн , що становить 106,5% до запланованих показників.

Інші податкові надходження

Надходження рентної плати та плати за використання інших природних ресурсів склали 155774 грн, що становить 686,23% до планового показника 2024 року, в тому числі:

  • рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів надійшло 152110 грн або 796,39% плану;

  • рентної плати за користування надрами загальнодержавного значення 3664грн (101,77%);

  • рентної плати за користування надрами місцевого значення надійшло 21220 грн, що становить 442,1% до плану 2024 року. 

    

Неподаткові надходження

Неподаткові надходження в сукупній сумі надходжень до загального фонду (без урахування трансфертів) складають 0,01%.   

За 2024 рік надійшло неподаткових надходжень – 12135 грн, що становить 46,67% до планових показників. По окремих видах надходжень спостерігається не виконання річного плану через те, що багато реєстрів були закриті з безпекових причин. Відтак до місцевих бюджетів декілька місяців не надходив адміністративний збір.

 

Спеціальний фонд бюджету

До спеціального фонду бюджету Миколаївської селищної територіальної громади за 2024 рік (без урахування трансфертів) надійшло 10598981 грн, план по доходах спеціального фонду бюджету виконано на 590,09%.

Надходження екологічного податку склало 16889 грн, що в 1,5 раза більше затвердженого плану 2024 року.

Грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності – 5809 грн.

У структурі спеціального фонду  бюджету громади найбільшу питому вагу (70,8%) займають  власні надходження бюджетних установ.   Фактичні надходження за 12 місяців 2024 року становлять – 9144022 грн або 2505% до плану. Це перевиконання планових показників власних надходжень бюджетних установ зумовлено  надходженням благодійних внесків, грантів та дарунків в сумі 8779022грн.

За 2024 рік доходів від операцій з капіталом до спеціального фонду бюджету надійшло 1438070 грн, що становить 101,36% до запланованих показників, в тому числі:

  • кошти від викупу земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної та комунальної власності, передбачених пунктом 6-1 розділу Х `Перехідні положення` Земельного кодексу України1438071 грн.

 

ІV. ВИДАТКИ ТА ЗАБОРГОВАНІСТЬ

 

У 2024 році з селищного бюджету проведено видатків на загальну суму 152379170 грн або 94,09 відсотка до річних призначень з урахуванням змін, з яких, за загальним фондом – 124479739 грн, спеціальним – 27899431 грн. Видатки спеціального фонду бюджету суттєво зменшились, а саме на 37613912 грн відносно попереднього року, оскільки скоротилися видатки на економічну діяльність (будівництво, транспорт і т.д.)

У звітному році забезпечено своєчасну та в повному обсязі виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ, що фінансуються з місцевого бюджету, фінансувались інші першочергові видатки відповідно до зареєстрованих фінансових зобов’язань. 

У 2024 році збільшено видаткову частину бюджету за рахунок перевиконання дохідної частини на суму 20764892 грн,, спрямовано із загального та спеціального фондів 6202423 грн вільного залишку, що утворився на 01.01.2024 року, в тому числі освітньої субвенції – 37800 тис. грн.

В умовах воєнного стану видатки всіх бюджетів, включно з місцевими, були регламентовані Урядом у Постанові №590. В ній визначено пріоритетність здійснення видатків – їх можна проводити насамперед на національну безпеку і оборону, на здійснення заходів правового режиму воєнного стану; далі за – соціальні видатки і захищені статті бюджету, після них можна проводити інші видатки. Це суттєво обмежило можливість здійснювати заплановані видатки навіть при наявності фінансового ресурсу. Як наслідок, станом на 01.01.2025 року виникла кредиторська заборгованість на суму 3420 грн., в тому числі по загальному фонду – 3420 грн.

Дебіторської заборгованості по спеціальному та загальному фонду не має.

 

Державне управління

У  бюджеті Миколаївської селищної територіальної громади за 2024 рік видатки за бюджетною програмою 0150 "Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад та їх виконавчих комітетів" виконано в обсязі 17483860 грн. по загальному фонду, або 97,03 % до уточненого плану на 2024 рік та по спеціальному фонду – 30000 грн, або 100 % Фонд оплати праці становить в сумі  12016175 грн.  або 99,63% до уточненого плану на 2024 рік. Структура апарату Миколаївської селищної ради із загальною чисельністю працюючих 75 штатних одиниць.

    За бюджетною програмою 0160 "Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, об`єднаних територіальних громадах" Видатки на утримання відділу передбачені в обсязі 12012351 грн. або 77,74% до  уточненого плану на 2024 рік. Фонд оплати праці становить 6030516 грн або 97,47 % до  уточненого плану на 2024 рік . 

Освіта

За бюджетною програмою 1010 "Надання дошкільної освіти" проведено фінансування з бюджету селищної ТГ для трьох дошкільних навчальних закладів, де відвідує 164 дитини. загальна сума видатків за 2024 рік склала 11485204 грн, з них по загальному фонду – 8405180 грн. , або 91,14% до уточненого плану на 2024 рік та по спеціальному фонду – 3080024 грн, або 88,38 %. Фонд оплати праці становить в сумі  5830186 грн  або 98,04 % до уточненого плану на 2024 рік, з розрахунку на 58,58 ставок, з них : педагогічних працівників – 18,84 та інших працівників – 39,74 ставок.

За бюджетною програмою 1021 "Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами" передбачено фінансування для чотирьох  загальноосвітніх навчальних закладів де навчаються 790 учнів в загальній сумі 15726121 грн, з них по загальному фонду – 14727379 грн, або 90,79 % до уточненого плану на 2024 рік та по спеціальному фонду – 998742грн або 51,97 % . Фонд оплати праці склав в сумі  6966256 грн.  або 99,66 % до уточненого плану на 2024 рік, з розрахунку на 72,38 ставок інших працівників.

За бюджетною програмою 1031 "Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами" передбачено фінансування чотирьох загальноосвітніх закладів в загальній сумі 24634827 грн., або 99,99 % до уточненого плану на 2024 рік. Фонд оплати праці затверджений в сумі  20195336 грн.  або 100,0 % до уточненого плану на 2024 рік,  з розрахунку на 112,66 ставок педагогічних працівників. 

За бюджетною програмою 1061 "Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти" із залишку освітньої субвенції, що утворився на початок 01.01.2024 року передбачено фінансування для виплати відпускних педагогічним працівникам в загальній сумі 37800 грн, або 100,0 % до уточненого плану на 2024 рік. Фонд оплати праці затверджений в сумі  30984 грн.  або 100,0 % до уточненого плану на 2024 рік.

За бюджетною програмою 1070 "Надання позашкільної освіти позашкільними закладами освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми фінансування з бюджету Миколаївської селищної територіальної громади на КЗПО Центр дитячої та юнацької творчості Миколаївської селищної ради Сумського району Сумської області в загальній сумі 800844 грн, з них по загальному фонду – 8008434 грн,  або 97,46% до уточненого плану на 2024 рік. Фонд оплати праці затверджений в сумі  640979 грн.  або 98,37 % до уточненого плану на 2024 рік та  розрахований на 6 ставок працівників в тому числі 6 педставок.

За бюджетною програмою 1200 "Надання освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особом з особливими освітніми потребами" фінансування з бюджету Миколаївської селищної територіальної громади в загальній сумі 70385 грн.,  або 100% до уточненого плану на 2024 рік Фонд оплати праці затверджений в сумі  57685 грн.  або 100,0 % до уточненого плану на 2024 рік.

За бюджетною програмою 1210 " Надання освіти за рахунок залишку коштів за субвенцією з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особом з особливими освітніми потребами на кінець бюджетного періоду" видатки склали 17220 грн, або 100% до уточненого плану на 2024. Фонд оплати праці затверджений в сумі  14114 грн  або 100,0 % до уточненого плану на 2024 рік.

 

Охорона здоров’я

Фінансування склало в загальній сумі 3473000 грн, з них по загальному фонду 3433000 грн, або 95,09 % до уточненого плану на 2024 рік, та по спеціальному фонду – 40000 грн. або 94,5%.

 На оплату комунальних послуг та енергоносіїв використано 199225 грн при плані 200000 грн.

На програми охорони здоров’я у звітному періоді використано 663648 грн.

 

Культура і мистецтво

За бюджетною програмою 1080 "Надання спеціальної освіти мистецьким школам" передбачені видатки на фінансування Комунальногот закладу Миколаївської селищної ради Миколаївська дитяча музична школа в загальній сумі 1685018.грн., з них по загальному фонду – 1539774грн.  або 95,48 % до уточненого плану на 2024 рік та по спеціальному фонду – 145244 грн., або 100% . Фонд оплати праці становить   1239884 грн.  або 98,18% до уточненого плану на 2024 рік. Фонд оплати праці розрахований на 9,95 ставок (7,45 – педагогічних та 2,5 – інших працівників). Дану школу  відвідує 92 учні . 

За бюджетною програмою  4030 "Забезпечення діяльності бібліотек" фінансування Комунальний заклад Миколаївська публічна бібліотека, до складу якої входять  9 сільських філій склало 1825688 грн. по загальному фонду 1634719 грн. або 96,87% до уточненого плану на 2024 рік. грн. Передбачено утримання 11 штатних одиниць. Річний фонд оплати праці становить 1058938 грн. або 99,78%.  

За бюджетною програмою 4060 "Забезпечення діяльності палаців і будинків культури, клубів, центрів дозвілля та інших клубних закладів фінансування Комунального закладу Миколаївський центр культури і дозвілля та 14 філій  склало 5051949 грн., з них по загальному фонду – 4951033 грн, або 97,24% до уточненого плану на 2024 рік та по спеціальному фонду – 100916 грн, або 99,43 %. Фонд оплати праці затверджений в сумі  3611750 грн  або 100% до уточненого плану на 2024 рік та розрахований на 42,25 штатних одиниць.

  За бюджетною програмою 4082"Інші заходи в галузі культури і мистецтва"  фінансування склало 22328 грн, по загальному фонду, або 74,68 % до уточненого плану на 2024 рік.

 

                                       

                                Соціальне забезпечення

За бюджетною програмою 3104 " Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв`язку з похилим віком, хворобою,інвалідністю"  - забезпечення Комунальної установи центру надання соціальної послуг, в сумі видатки склали 6089180 грн., або 99,57 % до уточненого плану на 2024 рік .

Фонд оплати праці затверджений в сумі  4860825 грн  або 99,9 % до уточненого плану на 2024 рік та розрахований на 50,5 штатних одиниць.

За бюджетною програмою 3242 " Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення" фінансування склало 6677873 грн кошти спрямовані на надання матеріальної допомоги жителям громади різних категорій.

На надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги використано коштів в  сумі 2594673 грн.

Видатки на компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян Миколаївської селищної територіальної громади в залізничному транспорті склали 65915 грн, видатки на надання пільг окремим категоріям громадян Миколаївської селищної територіальної громади за телекомунікаційні послуги становлять 11,0 тис. грн.

 

Фізична культура і спорт

За бюджетною програмою 5031 "Утримання та навчально-тренувальна робота комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл" здійснені видатки в загальній сумі 1252225 грн, з них по загальному фонду 1252225 грн, або 96,65 % до уточненого плану на 2024 рік. Фонд оплати праці склав 979961 грн., або 99,91% та розрахований на 8 штатних одиниць. 

 

Житлово-комунальне господарство

За бюджетною програмою 6000 видатки на житлово-комунальне господарство за 2024 рік  склали 11407210 грн , з яких по загальному фонду – 11274668 грн. або 99,48% та по спеціальному фонду –135242 грн. або 92,4 відсотка  уточнених річних призначень.

На організацію благоустрою населених пунктів використано коштів в сумі 9759215 грн, на фінансову підтримку комунального підприємства «Благоустрій» Миколаївської селищної ради.

Економічна діяльність

За бюджетною програмою 7110 на Реалізацію програм в галузі сільського господарства на утримання комунального підприємства «Миколаївська сироварня» миколаївської селищної ради використано коштів по загальному фонду в сумі 832989 грн (97,43 відсотка річного плану). 

За бюджетною програмою 7130 Здійснення заходів із благоустрою використано коштів по загальному фонді в сумі 229040 грн (99,58 відсотків річного плану).  

За бюджетною програмою 7321 Будівництво освітніх установ та закладів виділені кошти в сумі 169875 грн, що становить 100% уточнених річних призначень.

За бюджетною програмою 7384 Реалізація проектів і заходів за рахунок залишку коштів спеціального фонду державного бюджету, що утворилися станом на 01 січня 2023 року, джерелом формування яких були кредити (позики) від Європейського інвестиційного банку виділені кошти в сумі 7164495 грн. та використані в повному обсязі, що становить 100% до річних призначень.

Інша діяльність

За бюджетною програмою 8130 Забезпечення діяльності місцевої та добровільної пожежної охорони виділені кошти в сумі 3018156 грн, що становить 99,47 % уточнених річних призначень по загальному фонду.

 

За бюджетною програмою 8220 Заходи та роботи з мобілізаційної роботи на виконання програми Призовник 2024 для оплати послуг за перевезення військовослужбовців до місця прибуття виділені кошти в загальній сумі 180510 грн, що становить 100 % уточнених річних призначень.

 

За бюджетною програмою 8240 Заходи та роботи з територіальної роботи на виконання програми по підтримці місцевої добровільної територіальної оборони  виділені кошти в загальній сумі 3211720 грн, що становить 98,56 % уточнених річних призначень.

За бюджетною програмою 8311 охорона та раціональне використання природних ресурсів  виділені кошти в загальній сумі 766050 грн, що становить 100 % уточнених річних призначень для придбання насосів для місцевої каналізаційно-насосної станції.

 

V. МІЖБЮДЖЕТНІ ТРАНСТЕРТИ

 

До загального фонду бюджету Миколаївської селищної територіальної громади надійшло міжбюджетних трансфертів з державного та інших бюджетів у сумі 25236475 грн (100% до річного плану). 

 З держаного бюджету до бюджету територіальної громади надійшло: -

Освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (на оплату праці педагогічних працівників загальноосвітніх закладів) – 24638500 грн. 

- Субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету70385 грн;

- Субвенція з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа" за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету в сумі 420370  грн.

- Субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів субвенції на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, що утворився на початок бюджетного періоду в сумі 17220 гривень.

- Інші субвенції з місцевого бюджету в сумі 289467 гривень.

- Субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду в сумі 2253366 гривень.

- Субвенція з місцевого бюджету на здійснення природоохоронних заходів в сумі 612840 гривень.

- Субвенція з місцевого бюджету на проектування, відновлення, будівництво, модернізацію, облаштування, ремонт об'єктів будівництва громадського призначення, соціальної сфери, культурної спадщини, житлово-комунального господарства, інших об'єктів, що мають вплив на життєдіяльність населення, за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету в сумі 7164495 гривень,Миколаївської селищної територіальної громади передано міжбюджетних трансфертів на суму 3160626 гривень, зокрема:

1. Державний бюджет:

Для придбання паливно-мастильних матеріалів для службового автотранспорту поліцейського офіцера громади Головному управлінню поліції у Сумській області в сумі 105000 гривень;

Для придбання безпілотних літальних апаратів військовій частині А4638 в сумі 50000 гривень;

Для придбання боді-камер РТЦК та СП в сумі 10000 гривень;

Для придбання транспортного засобу спеціального призначення для потреб Управління стратегічних розслідувань в Сумській області в сумі 1450000 гривень;

Для придбання обладнання для роботи БПЛА, приладів нічного бачення,закупівлі засобів радіозв`язку та копютерної техніки військовій частині 3017 Національної гвардії України в сумі 1000000 гривень;

Придбання автотранспорту для виконання оперативно-бойових завдань Управлінню Служби безпеки України в Сумській області в сумі 50000 гривень.

 

2. Інші субвенції з місцевого бюджету:

Бюджет Білопільської міської територіальної громади  в сумі 125000 гривень на забезпечення діяльності КЗ "Центр професійного розвитку педагогічних працівників Білопільської міської ради

 

 

 

 

 

Бюджет Степанівської селищної територіальної громади в сумі 20626 гривень На забезпечення діяльності КУ "Інклюзивно-ресурсний центр» Степанівської селищної ради

 

Районний бюджет Сумського району в сумі 350000 гривень на виконання повноважень Сумської районної ради

 

 

VI. МЕРЕЖА, ШТАТИ ТА КОНТИНГЕНТИ

БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВ

 

По органах місцевого самоврядування загальна чисельність апарату становить 115 штатних одиниць, за 2024 рік фактична зайнятість склала 98 штатних одиниць, вакантними залишаються 17 штатних одиниць по апарату селищної ради.

В звіті з мережі по дошкільних навчальних закладах у 2024 році при плані 21 ставка фактична зайнятість склалао 18,84 ставок. У 2024 році дошкільні заклади освіти Миколаївської селищної територіальної громади відвідувало 164 дитини. Діто–дні відвідування складають 164 при плані 172,

По загальноосвітніх школах фінансування здійснювалося по 20 навчальних закладах.

При формуванні шкільної мережі на 2024-2025 роки та проведенні тарифікації при плані 113,8 штатних одиниць становить 112,66 педагогічних ставок. Загальна кількість педставок в порівнянні з попереднім роком зменшилась на 2,68 педставки. Фактична зайнятість склала 112,66 педставок.

Ставки інших працівників при плані 72,38 штатних одиниць становить 72,38 штатних одиниць. 

По позашкільних закладах освіти при плані 6 штатних одиниць фактична зайнятість склала 6 ставок. У 2024 році у Миколаївському центрі дитячоі та юнацької творчості займалось в позашкільних гуртках 178 учнів. 

 

З 01.09.2024 року до дитячої школи мистецтв було зараховано 92 учні, замість 106 запланованих. Ставки працівників виконано 7,45 ставки, що відповідає рішенню сесії Миколаївської селищної ради. В Миколаївській музичній дитячій школі мистецтв навчається 31 учень пільговиків, які звільняються від плати за навчання(3 учні звільнені на 100% та 28 на 50%).

По бібліотеках в порівнянні з початком року штатні одиниці не змінилися та становлять 11,0 штатних одиниці .

По фізкультурі і спорту в порівнянні з початком року штатні одиниці не змінилися та становлять 8,0 штатних одиниць.

 

Начальник фінансового управління                    Володимир ШОКОЛЕНКО

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора