A A A K K K
для людей із порушенням зору
Миколаївська громада
Сумська область, Сумський район

До уваги власників 3-х і більше корів! РОЗПОЧАТО ПРИЙМАННЯ ЗАЯВОК ТА ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ФІНАНСОВОЇ ПІДТРИМКИ ЗА НАПРЯМОМ ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ АГРОПРОМИСЛОВОГО КОМПЛЕКСУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ НА ПЕРІОД ДО 2027 РОКУ

Дата: 14.07.2023 14:16
Кількість переглядів: 300

Спеціальна бюджетна дотація за утримання великої рогатої худоби (корів) усіх напрямів продуктивності

Комісія з питань виконання заходів Програми розвитку агропромислового комплексу Сумської області на період до 2027 року (далі - Комісія), склад якої затверджено спільним розпорядженням Сумської обласної державної адміністрації та Сумської обласної ради від 09.06.2023 № 237-ОД/62, розпочинає приймання від фізичних осіб та суб’єктів господарювання, які зареєстровані та фактично проживають/здійснюють господарську діяльність на територіях Сумської області, які включені до Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією, затвердженого Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України (далі – суб’єкти господарювання), заявок та документів, що додаються до них, на виплату спеціальної бюджетної дотації за утримання великої рогатої худоби (корів) усіх напрямів продуктивності(далі – спеціальна дотація).

Виплата відшкодування здійснюється суб’єктам господарювання за умови наявності у власності від трьох до двохсот п’ятдесяти голів великої рогатої худоби (корів), ідентифікованих та зареєстрованих відповідно до законодавства, на дату подання заявки. Спеціальна дотація надається у розмірі 5 300 гривень на одну корову, але не більше 530 000 гривень для одного отримувача.

Заявкана отримання фінансової підтримки надається отримувачами:

громадянами України, юридичними особами, засновниками яких є виключно фізичні особи громадяни України, які зареєстровані та фактично проживають/здійснюють господарську діяльність на території Сумської області;

стосовно яких не застосовуються судові процедури банкрутства (неплатоспроможності), передбачені Кодексом України з процедур банкрутства, та/або які не перебувають на стадії ліквідації (для юридичних осіб);

які не притягалися до кримінальної відповідальності та/або не мають незняту чи непогашену судимість, та/або не перебувають в розшуку (для фізичних осіб);

до яких не застосовувалися спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) відповідно до Закону України «Про санкції»;

які не мають заборгованості перед бюджетом (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців);

які не провадять господарську діяльність на території російської федерації та республіки білорусь (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців);

керівники та/або бенефіціарні власники яких не включені до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців).

Комісія розпочинає приймання заявок та документів, що додаються до них, у день оприлюднення оголошення про початок приймання заявок та документів на отримання фінансової підтримки.

Суб’єкти господарювання до 1 вересня подають до Комісії через Департамент агропромислового розвитку Сумської обласної державної адміністрації:

1) заявку;

2) копію паспорта громадянина України (для фізичних осіб та фізичних

осіб – підприємців, зокрема сімейних фермерських господарств);

3) копію документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб  платників податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті) (для фізичних осіб та фізичних осіб – підприємців, зокрема сімейних фермерських господарств);

4) інформацію з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб (для юридичних осіб  для підтвердження реєстрації на території Сумської області в друкованому вигляді);

5) інформаційну довідку з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (для юридичних осіб);

6) довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, – у паперовому вигляді або сформовану в електронному вигляді в електронному кабінеті платника податків на офіційному вебсайті ДПС (для юридичних осіб);

7) довідку про банківські реквізити;

8) копії паспортів великої рогатої худоби, виданих у встановленому порядку з наявними відмітками про проведення профілактичних щеплень у поточному році, а у разі утримання 10 і більше голів – виданий в установленому порядку витяг з Єдиного державного реєстру тварин;

9) довідку про ветеринарно-санітарний стан суб’єкта господарювання, видану районним управлінням Держпродспоживслужби (для юридичних осіб)/ довідку установи Держпродспоживслужби про проведення профілактичних щеплень коровам у поточному році (для фізичних осіб у разі утримання 10 і більше голів);

10) копію звіту про виробництво продукції тваринництва та кількість сільськогосподарських тварин (форма № 24-сг (місячна) за січень-червень поточного року) (для юридичних осіб);

11) довідку, видану органом місцевого самоврядування, про фактичну наявність корів у власника (для фізичних осіб та фізичних осіб  –  підприємців, зокрема сімейних фермерських господарств);

12) витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців);

13) письмове зобов’язання повернути до обласного бюджету в місячний строк кошти в разі встановлення контролюючими органами факту їх незаконного одержання.

Департамент визначає обсяг спеціальної дотації за кожним субʼєктом господарювання пропорційно нарахованим сумам спеціальної дотації в межах обсягу відкритих бюджетних асигнувань.

Заявки, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розглядаються.

Відповідальність за достовірність поданих документів та відповідних інформаційних довідкових матеріалів несе їх надавач.

Відповідність одержувачів критеріям, визначеним у пункті 4 цього Порядку, для отримання фінансової підтримки за відповідними напрямами зазначається одержувачами в заявках для отримання фінансової підтримки. У разі надання недостовірної інформації чи встановлення контролюючими органами факту незаконного отримання бюджетних коштів, одержувач протягом місяця повертає отримані кошти до обласного бюджету і позбавляється протягом трьох років від дати виявлення такого порушення права на отримання відшкодування за всіма напрямами Програми.

Документи, подані не в повному обсязі, не реєструються і повертаються суб’єкту господарювання. Доопрацьований пакет документів може подаватися повторно, у термін, визначений для надання таких документів.

Заявки та документи приймаються за адресою Департаменту агропромислового розвитку Сумської обласної державної адміністрації: м. Суми, вул. Першотравнева, буд. 29.

Телефон для довідок: (0542) 77 15 59.       

Адреса електронної пошти: apk@sm.gov.ua 

З повною інформацією щодо умов та порядку одержання фінансової підтримки можна ознайомитися у додатку 1 до Програми розвитку агропромислового комплексу Сумської області на період до 2027 року (зміни від 12.05.2023), яка розміщена на головній сторінці веб-сайту Департаменту агропромислового розвитку Сумської обласної державної адміністрації офіційного веб-порталу органів виконавчої влади Сумської області за посиланням: https://is.gd/zxfWEH

Джерело: https://www.apk.sm.gov.ua/index.php/uk/golovna-storinka/2285-ogolosh1232

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора