A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Миколаївська громада
Сумська область, Сумський район

Як подати повідомлення про суттєві зміни у майновому стані?

Дата: 13.01.2021 15:43
Кількість переглядів: 80

Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) нагадує, що з 30 грудня 2020 року набрали чинності зміни до Закону України «Про запобігання корупції», якими відновлено обов’язок окремих суб’єктів декларування подавати повідомлення про суттєві зміни у майновому стані.

Такі повідомлення необхідно подавати протягом 10 днів з моменту отримання доходу, придбання майна або здійснення видатку на суму, яка перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 1 січня відповідного року (113,5 тис. грн у 2021 році).

У модернізованому Реєстрі декларацій забезпечено можливість подати повідомлення про суттєві зміни у майновому стані в електронному вигляді.

Для цього необхідно увійти в свій електронний кабінет у Реєстрі декларацій з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) та здійснити такі кроки:

  • обрати «Нове повідомлення про суттєві зміни в майновому стані»;
  • ознайомитися з правилами заповнення;
  • перейти до заповнення форми та внести всю необхідну інформацію;
  • натиснути на кнопку «Подати документ».
  • Інформацію, включену в повідомлення про суттєві зміни у майновому стані, треба буде також відобразити в декларації за відповідний період.
  • Хто має подавати повідомлення про суттєві зміни у майновому стані?
  • Суб’єкти декларування, які займають відповідальне та особливо відповідальне становище, а також які займають посади, пов’язані з високим рівнем корупційних ризиків.

Детальніше з переліком таких посад можливо ознайомитись у роз’ясненні за посиланням: https://bit.ly/3bCIRcl.

 

Інші суб’єкти декларування повідомлення про суттєві зміни у майновому стані не подають.

Якщо у вас виникають питання щодо подання повідомлень про суттєві зміни у майновому стані, ви можете отримати консультацію наступним чином:

Зателефонуйте до нашого Контакт-центру: +38(044)200–06–94. Консультації надаються в робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00.

 

Зверніться до уповноважених підрозділів/осіб із питань запобігання корупції у вашій установі за консультацією. Їхні контакти можливо знайти за посиланням на мапі: https://bit.ly/2XA5Dcl.

Ознайомтеся з роз’ясненнями у нашій базі знань. Працює зручний пошук за ключовим словом: https://wiki.nazk.gov.ua/.

 

Для отримання технічної допомоги щодо роботи з Реєстром декларацій зверніться за адресою support@nazk.gov.ua або заповніть форму зворотнього зв’язку на нашому вебсайті, що включає найчастіші питання та відповіді технічної допомоги.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь